God natt

Varför är det ingen som har kommenterat hur tuff, cool, snygg o definitivt vältränad jag ser ut på innebandybilden ;) mycket besviken :)

Ikväll har jag vart i kyrkan! Kors i taket kan man säga då men det får man inte säga i kyrkan iaf. Det lärde konfiramationsfröken mig när jag var liten. Man får inte heller säga Jösses o lite andra grejer som man tror är helt ofarliga ord. De andra drack vin innan vi gick till kyrkan, det gjorde inte jag. Jag ville hellre köra bil- Såå ofantligt tråkigt att GÅ hem själv sent.

Baby är i Karlstad och dricker öl. Han ringde för en stund sen o berättade att han sjungt massor i nån lek.. Hmm tur jag inte är där :)

Nu ska jag sova. Orkar inte va vaken mer. Har vart trött o hängig hela dagen. Usch o fy!!!

I morgon blir det en lugn dag. Hade velat se lite innebandy men inte ens nåt sånt är det. både dam, herr o 94 laget har spelat idag jue.

go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback