god morgon/middag

Hej på er!
Jag förstår inte varför jag sover så länge i denna lägenheten... Måste bero på att den är så fruktansvärt tyst.. Man hör ALDRIG nåt från nåt granne.. Göörskönt!

Nu har jag iaf duschat o ska fram på stan o luncha med min käre vän Johan. Trevligt trevligt.. Tror vi beslutade oss för att äta på Rhodos.. Tyvärr spelar det ju ingen roll vad dom har för lunch då för där äter jag alltid rhodoskebab. Kycklingkebab med pommesfrites, fårost o tsatsiki. såå gott.

I eftermiddag är det 95ornas träning, sen kommer min älsklingkille hem igen.. Härligt.

Rekryteringen ringde förut. Jag ska jobba 7-11 både lör o sön.. Ganska go tid. Inget av dagen förstörs ju o jag hade ändå inte tänkt gå ut i helgen.. Perfa!

Nu måste jag dra.. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback