Fredag

Hej på er!

Fredag idag då. Jag tycker att hela dagen har känts som lördag men det är ju gött att det inte är förrän i morgon då.
Idag har jag vart på stan med Hanna en sväng. Hittade inget, vilket var bra för jag har inga pengar :). Har sett på film nu. The hottie and the Nottie med Paris Hilton i huvudrollen. Hyrde den för gårdagskvällen men orkade inte se den då.. Den var ganska bra faktiskt. Tyckte att hilton var överraskande bra som skådis :)

DVD Film: The Hottie and the Nottie

Ikväll ska vi bort till Pia o Niklas  käka lite.  Blir gött det... I morgon kväll är det stor fest i Vinninga. De ni...

Nu ropar duschen på mig.. Gråter några små tårar för att min duschradio har lämnat detta jordeliv.... Den finns inte bland oss längre. :(

Hej hej !!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback