Ångest

Hejsan!
Måndag morgon igen då. Har fixat lite grejer nu på morgonen. Hoppat av sjukvårdskursen, pratat med csn, sagt upp mitt medlemskap på mitt gym o fixat lite annat. Ska även prata med en person om att jag vill ha mycket jobb men har inte fått tag på henne än.

Har börjat få lite ångest över vad som händer i december när jag är klar med skolan. Behöver ju verkligen jobba för att kunna betala räkningarna.

Har även kikat lite vad jag kan tänka mig att läsa vidare till om  polis bara förblir en dröm. Behandlingsassistent ligger högt upp på listan.. Är även sugen på typ socionom eller socialpsykologi men det är så jäkla långa utbildningar o jag vil gärna va klar i skolan innan jag närmar mig pensionsåldern...

Ska fixa lite mer grejer nu.. Åka o lämna in en timrapport och handla lite..

Ikväll blir det träning,, Hoppas att foten håller bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback