trött som skam

God morgon god morgon!

Fredag idag.. Ska slänga i mig lite frukost, åka till skolan och plugga. Igår sa vi först att vi skulle åka vid 8, sen ändrade vi till halv 9... Innan vi la oss igår så skicka jag till Hanna o fråga om vi inte kunde ta 9? Och för en stund sen skicka hon o ville ta 9.20.. haha.. jaja det är ju inget vidare väder så man kan ju lika gärna sitta hela dagen i skolan.



I eftermiddag ska jag ge mig ut och springa spåret. Hoppas knäna pallar bara. Funderar på att ge fan i och vara med på en av försäsongsträningarna(bara stå bredvid) nästa vecka.. Känns som att 2,3 km är det jag behöver kunna till polistestet och på uppvärmningen springer vi bara ca 1,4 tror jag... jaja.. Vi märker hur knän och benhinnor mår.

Ikväll finns inget planerat än. Kommer nog vara själv hemma så det kanske skulle va kul o hitta på nåt.. Men vi får se.. Kan vara gött med tv/data kväll oxå.



PS: På tisdag börjar säsong 2 av gossip girl!! Längtar

XOXO Gossip girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback