Tröött

I skolan gick det bra. Var väldigt intressant att lyssna på tanten från Röda korset. Hon pratade mycket om utlandsvolontär-arbete och jag tycker verkligen att det låter intressant. Hade vartit kul o prova det ett par månader när jag är klar med skolan.

Tog en lunch med Pia på harrys. Satt på uteserverigen i solen.. Såå härligt!!! Tog ett glass på birgers till efterrätt. Satt ute även där :) Tog en promenad hem o nu sitter jag o kikar på Världens mysigaste tv serie Gilmore Girls. Sen var det tydligen OC :) Inga bestämda planer ikväll. Fredrik ska på fotboll så det blir en ensam hemmakväll..

Ledig i morgon,  men det blir lite pluggande ändå.. Funderar på att bara sitta typ 8-12 o sen åka bort till pappa o utnyttja de bästa soltimmarna i deras trädgård Vi får se vad som händer.

Tro det eller ej, men jag är SUGEN på att gå ut o springa. Tyvärr så känner jag av att jag har ont i knäna från gårdagen så jag ska låta bli.. Skulle ju kunna dra till gymet o träna styrka men det vill jag inte alls. hmmmm

Nu ska jag se klart på gilmore girls..
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback