trevlig eftermiddag

Hallo!

Åkte hem till jessica en stund o hälsade på förut. Är mysigt o trevligt.. Kommer nog bli mer nu när hon ska flytta in 200 meter från där jag bor.. :) Då får vi sitta på jess fina innergård och sola på en parkbänk :) Hennes son Casper blir större för varje gång jag ser honom, o han börjar asgarva varje gång han ser mig.. Hmm är det positivt eller negativt..haha..

Har vart o handlat lite nu till stackars fredrik som ligger sjuk här hemma. Tänkte dra ut o springa men väntar tills i morgon.. Kommer säkert vilja prova mina nya skor i morgon o med tanke på halvmilen igår så får jag lugna mig lite :) Har så mycket spring i mina ben nuförtiden så jag förstår inte vart det kommer ifrån.. hihihi..


 Tror det kan bli ett par sådana från asics.


Fick MUFs tidning "blått" i brevlådan idag.. Har bara hunnit bläddra genom den snabbt men ska läsa den noggrannare ikväll :)











XOXO


Kommentarer
Postat av: Hanna

fan fan fan fan fan fan! jag har slutat vara hungrig - bra. Men suget har då fan inte försvunnit! helvete ock!

2008-05-22 @ 22:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback