Trevlig afton :)

Hej på er!

Hade världskul igår.. Var ett jäkla hålligång.. Blev nog kanske VÄL mycket, men det skyller jag på att drinkarna var FÖR billiga och framför allt FÖR starka.... Beställde en redbull-vodka o märkte att havla glaset var fyllt innan redbullburken öppnats.. jaja hade jäkligt kul o mår prima idag o det är väl ändå  huvudsaken :)

Tappade för övrigt en kyckling på foten när jag kom hem igår... det gör ont. Skulle plocka fram kyckling ur frysen o då satt 2 stycken ihop.. Tyvärr så slant dom ur handen o landade på min tå... haha.. varför får jag såna klantskdaor jämt.. En annan gång slant jag på växelspaken i bilen o bröt en nagel o fick ont i fingret. hahahaha..

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback