Träningsnarkomanen ;)

Jag har verkligen legat i med träningen på sistone.. sprungit o så.. Känner inte igen mig själv.. vad har hänt. Jag brukar ju vara lat.. Blev ännu mer motiverad när jag nu kom vidare till fystesterna på polisen. Desstuom är beach 2008 här alldeles snart (varför kommer man alltid på det för sent?? )... ¨Sen är det ju oxå fysträningen med 94/95 orna som är på G nu.. Vore väldigt pinsamt om man var sämre tränad än alla dem, vilket jag formodligen har, för när jag var så gammal hade jag all energi i världen... hmm inte bra... Får satsa på att komma före de andra tränarna(vilket jag troligen inte ´heller gör).. hmpf..

Iaf så var jag o tränade innebandy.. Var med o spelade i 30 min. Åkte direkt till spåret o sprang ett varv. Sen hemma gjorde jag 100 situps.. Känns skönt efteråt som man säger... Men om man slår sig själv med en hammare o sen när det slutat göra ont så är det oxå rätt skönt så det är ett ganska dåligt uttryck!!

Kollade på Djurgårn förut.. Torsk mot Hammarby med 2-0... Vafan.. Nu när äntligen kalmar tappade poäng så MÅSTE man ju ta vara på chanserna.. Näe det är nog bara o släppa tanken på ett sm-guld den här säsongen... jaja.

Kan inte lägga mig än, för mitt hår är jättevått så det måste torka lite.. Fredrik sover så jag kan inte blåsa ;)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback