Tidigt vaken

Hej på er!

Så var det söndag igen då. Men jag har ingen söndagsångest o det är ju skönt. Kan ju bero på att jag trivs rätt så bra med att gå i skolan. Och kanske även lite på att jag är ledig en hel del även på veckorna :)
Anledningen till att jag är vaken såhär tidigt, när jag var ute igår är att jag är myyycket allergisk idag. Blir bara täppt i näsan o så om jag lägger mig ner.. Fredrik ska iväg o spela fotboll om en stund så jag kommer ha ett par timmar för mig själv... Vädret är lika fint idag... Så det kanske blir en stund i farsans trädgård även idag...

Annars händer inte så mycket idag.. Är såå springsugen. Men måste vara i toppskick i morgon när jag ska springa ifrån alla innebandytjejer ;) så jag får nog låta bli det. Fan förr har jag fått tvinga mig ut i spåret 1 gång i månaden typ. Nu VILL jag verkligen springa.. Hoppas det håller i sig.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback