Sprungit

Har vart ute o kört ett varv i spåret. Tror att det gick rätt bra... Hade nästan krafter kvar när jag gick in i mål.. Då kanske jag har kämpat för dåligt, men iaf. :) Idag gick det trögt i början.. Kände mig stel i benhinnorna o så, men det blev bra så fort jag blev lite varm.

Kunde springa i T-shirt idag o det var härligt.  Synd bara att man inte har några fickor då... Brukar ju springa med mobilen på mig  för att ta tiden... Men men,, Antingen får jag köpa nån bra mp3 spelare med inbyggt tidtagarur (borde väl finnas???) eller så kanske man kan köpa nån billig gammal klocka o ha på sig..

Ska hämta ett glas vatten nu.. Är hungrig men det får duga så länge.. Tänkte försöka med lite situps innan jag duschar o så

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback