Sovmorgon

Hej!

Eftersom pluggandet igår inte blev nåt bra så beslutade jag och Hanna att vi åker senare till skolan idag istället och kommer dit utsövda haha. Hon har samma nattvanor som jag, dvs väldigt sena.

Ska iaf till skolan om en stund. Idag ska jag få pluggat massor.. AHhh fick tillbaka ett stort arbete jag gjort som jag var tvungen o komplettera. Läraren tyckte att jag hade gjort det för mycket medicinskt och får lite omvårdnad.. 



 I eftermiddag ska jag skicka iväg lite paket som jag sålt via tradera.



Klockan 18 är det försäsongsträning igen.. Borde nog lägga upp nån plan inför träningen för det är väl jag och sarah som håller i det idag oxå.. Vi är så himla få på träningarna tyvärr så det är svårt att komma på roliga övningar på typ fyra personer.. jaja

Nu ska jag gör mig i ordning..

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback