Ser på fotboll

Hej!
Kom bara 2 tjejer på träningen idag.. Vi beslutade oss för att åka iväg till råda och springa halvmilen. Går ju ändå inte att göra nåt kul på så få personer. Men tjejerna som var där (+ vi 3 tränare som var där), var jätteduktiga o sprang utan nåt gnäll :) Ska vi fortsätta med sån här träning så blir det SM- guld :)

Sitter o kollar CL finalen nu.. 1-1 står det.. Håller nog på ManU tror jag. Visste inte vilka jag höll på när matchen börja eftersom jag inte håller på nåt av lagen, men ju längre matchen har gått har jag kommit på mig själv att hålla på United. :)

I morgon ska vi på studiebesök på ett behandlingshem (för kriminella ungdomar tror jag) här i stan..  Blir väldigt spännande...

XOXO

Kommentarer
Postat av: hannie

boooop boop bop!

2008-05-21 @ 22:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback