Pluggat

Hej på er!!!

Kom hem från skolan för en liten stund sen.. Har pluggat väldigt bra och skickat in ett arbete och nästan blivit färdig med ett till.. Vi ska köra samma sak på fredag och måndag tänkte vi. Kan vara skönt att inte ha allt kvar sista veckan, som förra terminen när man pluggade 24-7 från lucia till julavslutningen.. Hmm..

Har bokat tågbiljett till stockholm nu till den 27 juni när jag ska upp för fystester. 200 spänn tur o retur tyckte jag var ett väldigt bra pris :) Har även fixat övernattning hos jonas, så det blir en billig o bra resa.. Jonas masserade för övrigt min hand så hårt i lördags så att jag fortfarande har ont haha.. :)



Ska iväg o spela innebandy om typ 1 timma. Käka lite nu.. blir rester från igår med torsk o mos..

CUsoon

XOXO 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback