pluggat

Hej på er!!!

Har gjort klart ett arbete om hypokondri och psykosomatiska besvär precis. Intressant fakitskt. Tänk er att alltid ha den ångesten att man är dödssjuk.. Shit vad hemskt.

Ringde nyss o bokade boende till vansbrosimningen. På ett hårt golv i folkets hus ska vi bo :) Frukost ingick oxå. Allt för 275 spänn så det var inte så farligt. Simmar kl 11.30 på förmiddagen så vi tyckte det blev lite stressigt att köra upp på morgonen då.




Ska fixa mig lite nu.. Fredrik kommer hem vid 15 tiden. Då ska jag sno bilen. Först åka till stan o köpa en visselpipa. Det behövs om man ska kunna köra hårt med tjejerna på träningen ikväll Moahhaah :) 


Sen ska jag förbi jessica en sväng o tjöta lite skit, innan jag åker till träningen som är mellan 18-19.30. Har ett bra förslag på träning som innfattar att springa spåret (ett kort spår) som uppvärmning, stretching, stafett i sanden, mycket armhävningar, situps, snabba starter m.m. Fast tjejerna är ju inte så gamla så det får ju inte bli för hårt heller. Men det blir nog kul. Synd att vädret är sämre idag. Hade vart gött o bada efteråt annars. :)

Hörs sen
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback