Ont i halsen

Hej på er!

Brukar ju alltid va vaken så jäkla länge på kvällarna. Så igår hade jag tänkt plugga till dagens redovisning efter fotbollen. Tyvärr så var jag JÄTTETRÖTT då... så jag orkade inte hålla mig vaken. Fick ställa klockan tidigt i morse istället o plugga då. Well well redovisningen gick iaf galant. Fast jag hade missat att läsa på boarderline, men det gjorde inget. Kunde lite iaf.

Har skrivit ett arbete i Social omsorg och skickat in precis nu. Om arbetslöshet... Som vanligt i sociala omsorgen så dyker min högerlagda politik in lite överallt i arbetena.. Har fått uppfattningen av att läraren inte delar mina åsikter så vi får hoppas hon inte går på det när hon sätter betyg. ;)

Ska egentligen spela golf i eftermiddag, men känner mig inte alls fit for fight.. Har ont i halsen, är förkyld och hängig.. Dessutom fryser jag trots den härliga värmen ute... Tror det istället kan bli gossip girl, desperate och lite godis framför tvn och tycka lite synd om mig själv. Skulle dessutom hemskt gärna orka skriva ett arbete till..

   +     +     = en slööö kväll

Kommentarer
Postat av: Carl Söderström

Ska ni med på flygningen i morgon?

2008-05-27 @ 19:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback