Onsdagsmorgon

Vaknade för en timma sen typ. Snackade med brorsan en sväng och sen ringde tränarkollegan Mikael. Det blir bara jag o han utav tränarna ikväll. Sarah skulle jobba o håkan se på fotbollsmatch. Men Mikael verkade ha fixat ihop ett mycket bra program för kvällen..

 
En bild när vi stretchar på måndagens träning. Jag till vänster i svarta byxor och blå jacka.
 

Kl 13:30 ska jag vara i skolan. Hoppas att det inte håller på allt för länge.. Har bättre saker för mig såsom att städa. Jag skriver varje dag att jag ska göra det.. men tror ni att det blir av.. :NÄE!!! Nu är det ett MÅSTE idag...Kanske skulle man ta o byta gardiner oxå. Har bruna gardiner i vardagsrummet nu, men jag kanske skulle kolla om jag har några lite mer somriga..hmm... jaja städa först. Byta gardiner sen. Allt i rätt ordning hehe..

Hörs sen! NU SKA JAG STÄDA!!!!
XOXO..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback