Om miiig

Favoriter

Färg: Svart och blårandigt
Mat: inbakad fläskfilé, skaldjur, pasta m.m.
Sport: innebandy, golf o fotboll
Djur: USCH
Glass: Cheescake-glassen som dom har på birgers
Godis: Polly
Affär: weekday
Sallad: husets sallad på miami ;)
Skådespelare: svensk: Mikael Persbrandt utländsk: Hugh Grant
Låt: REM- Losing my religion
Bokstav: H
Nummer: 5 och 32
Tuggummi: Silver-extra..Åhh tänk när man tuggade juicy fruit
Helgdag: Lördag
Årstid: SOMMAR!!!
Tandkrämssmak: Oj, vet inte ens vilken jag har.. Men colgate eller pepsodent tror jag
Radiostation: Rix fm
Parfym: Dior Jatore
Doft: Jean Paul Gaultier på killar
Kroppsdel på motsatta könet: alla


Vänner och livet

Vad vill du bli när du blir stor: Jag vill bli polis.
Hur vill du dö: Ojojoj, jag har roligare saker för mig i livet än att fundera på det.
Vem av dina vänner är mest lik dig: I sättet.. Christine kanske..
Vem är högljuddast: Pia o Hanna... Fast hanna är bara högljudd när hon ser ett tåg :)
Vem får dig mest att skratta: Hannie.
Vem har du känt längst: Jenni
Vem är blygast: Jessica när hon kommer hit på fest Mohahaha..
När grät du mest: När min mamma dog
Den bästa känslan i världen: Sol. ledighet.. som idag :)
Värsta: Morgon och höst..
Vart vill du bo i framtiden: På Majåker
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: INGET!!!
Hur länge tror du att du kommer leva: Tills jag blir 97... o då dör jag för att jag råkar gå ut i gatan o bli påkörd. Jag o min rullator.


Har du någonsin

Varit kär: Ja, absolut
Blivit dissad: Ja, men inte dumpad
Rymt hemifrån: Nej
Föreställt dig ditt ragg naken: Ja, haha
Skolkat: Japp.. i tvåan på gymnasiet var jag lite riisig
Sovit utomhus: Ja, jag läste ju fan friskvård på gymnasiet, vi sov i vindskydd titt som tätt
Gråtit i skolan: Ja.. många gånger.
Spytt i skolan: Ja (när lärarna tvingade mig att äta ärtsoppa på lågstadiet)
Velat bli modell: Inte vad jag kan komma på.
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Ja.. Gör alltid klantiga grejer..
Sett en död människa: Ja, massvis
Druckit alkohol: Ja..har hänt

Ätit sushi: Nej, måste göra det nån dag.. gillar ju fan gravad lax o sill..
Varit på scen: Ja..Jag älskar att stå på scen.
Snattat:  Nej. faktiskt inte..
Varit full: Ja det har hänt
Retats: Ja, det har hänt
Blivit nerslagen: Nej...o inte slagit ner heller..


Du?

Svär: Händer.Men fick inte svära hemma förr.
Sjunger bra: Hahah.. efter lite vin så har jag kanonröst (enligt mig själv).. näe jag sjunger kasst..
Dushar dagligen: Jajjemän
Tycker att du är attraktiv: Ibland, ibland inte.
Kommer överens med dina föräldrar: Jagbrukar göra det ja.
Gillar åska: Vem fan gillar åska? det är ju livsfarligt!!!
Spelar något instrument: Jag spelar lite gitarr när andan faller på och jag är själv hemma.. 
Äger en iPod: Jag ägde en, men den blev stulen när jag glömde min gucciväska på styret..Nu har jag en annan MP3
Går till kyrkan:  På Bröllop och begravningar.
Sover med gosedjur: My gosh jag är vuxen..
För dagbok: Jag skriver ju blogg. Duger inte det.?
Dansar i regn: Varför ens gå ut när det är regn?? puckat!!!
Sjunger i duschen: JAAA!!! Har duschradio, så jag sjunger alltid med.


Vem var den senaste personen:

Du nuddade: Fredrik
Du pratade i tfn med: Carl
Msnade med: Håkan R skrev preciiiis till mig
Du kramade: Fredrik gissar jag
Du skällde på: Jag skäller aldrig
Sportade med: Har sportat idag, men då var jag själv.. Men i onsdags med hela innebandylaget då


Senast du:

Skrattade: Var nog inte längesen
Grät: Minns ej, men gråter rätt ofta så det var säkert inte så länge sen
Filmen du såg: Big daddy
Tuggade tuggumi: Igår på lektionen för o hålla mig vaken
Drog ett skämt: Det gör jag jämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback