Om 1 mån

Om exakt en mån har vi nyss påbörjat vår bilresa genom europa :) Ska bli sååå kul!... Kan tänka mig att jag ligger o sover på ett hotellrum i prag, ev nånstans lite tidigare om vi inte orkar sträckköra.. jaja..

Ska till skolan nu. Röda korset ska komma dit o föreläsa. Dom håller på med endel volontärarbete utomlands har jag hört.. Hoppas dom berättar om det finns nåt speciellt där dom kanske söker undersköterskor. Något som skulle va väldigt intressant skulle vara att jobba med Aids-smittade barn i Asien eller afrika.Får se om hon pratar nåt om det..

Jaja.. måste borsta tänderna nu. Osså märkte jag nyss att jag inte tagit nån allergitablett. TUR jag kom på det..

Kanske blir en lunch med goaste vännen Pia efter skolan..

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback