Mätt på goda saker

USCH!! Jag har käkat alldeles för mycket godis + 1 mc flurry... Är proppmätt trots att jag inte ätit nån mat typ idag.. UUÄE..

Ledig i morgon... Ska bli klar med etikarbetet och helst även göra en utvärdering i omvårdnad.. Sen är det bara en komplettering och en uppgift för högre betyg kvar.. Hmm kanske låter som ganska mycket men jag ser iaf det ljus i tunneln som jag inte såg för en vecka sen :)

Annars i morgon då.. Träning kl 18.. Blir ensam tränare i morgon. Det är lite trist.. Men mikael ska på fotboll, Håkan ska fota och Sarah är i stockholm. Jaja vad gör väl det.. Blir lite löpning och lite ruscher typ.. Om det fina vädret håller i sig så kanske löpning i sanden kan vara bra hihihi... Jag får väl iofs också springa med så skadeglädje är väl inte aktuellt..



Jag har ju som jag skrivit tidigare skoskav på hälen.. Igår innan jag skulle springa, så satte jag på ett skoskavsplåster. Tydligen ska man ju inte DRA bort dom, utan vänta tills det lossnar, men det fattade väl inte jag, som börjar slita i det stackars plåstret efter träning... River bort halva såret så det (okej känsliga läsare, läs inte vidare här) det flyger av sårskorpa o kommer var m.m.... Inte såååå fräscht.. Nu dröjer det ju ännu längre innan jag kan ha vanliga skor.

Kommentarer
Postat av: Jess

Helly bajby!!!



Jag funderar på IKEA... om vi skulle bestämma tisdag kanske?? Blir kanske för sent på måndagen imed att nyckeln får jag juh efter 10 först o kanske bättre vi åker halv 9 så vi e framme t d öppnar??? eller vad tycker du??=) Vi får tjöta imorrn=) Idag jobbar jag från halv 4 om du ska ha glass=P Puss

2008-05-28 @ 08:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback