lördag!

Hej på er.!

Gårdagskvällen var trevlig. Blev dock inte petter, utan hamnade på stadt istället... Kul att hänga med innebandytjejerna iaf ;) Kanske kommer lite bilder nån gång om vi har tur ;)

I morses åkte jag till stan och köpte ett krocketspel till min bror som fyllde år. Åkte vidare till brorsan o fikade lite där och gratulerade honom.. Satt ute i solen en stund. Härligt! Vi skrev även en lista på saker man bör ta med på semestern..

Var ute o sprang ett varv för en stund sen och nu har jag ätit lite lax och sallad.. Var jättegott!



Ska hoppa in i duschen om en liten stund. Ikväll ska vi ut och käka med Fredriks föräldrar, hans syster o hennes sambo. Ska bli trevligt. Sen blir det nog lite tittande på Charlotte på tvn. Heja sverige!!!

Nu ska jag duscha.. hej hej

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback