Lördag

Hej på er!

Vilken härlig kväll det var igår. Vi satt på balkongen till strax efter 10, sen flyttade vi in.. Räkorna smakade vääldans bra. Får verkligen lite grebbestad-feeling när jag äter räkor.. När jag o fredrik åker till stugan så blir det alltid räkor en av kvällarna. Måste dit snart.... :)

När Fredrik vaknar så ska vi åka till stan. Köpa fotbollsskor till honom och kika runt lite. Sen åker vi till farsan o lägger oss på hans terass o pressar... Det är BEB som gäller.. Bära Eller Brista. Det har min familj alltid kört när vi vart utomlands förr, de sista dagarna... Fast det var innan man pratade om riskerna med solning och innan oznskiktet blev väldans tunt. Hmm nu lät det som att jag var typ 200 år.

Ikväll är det fest hos Malin och Sandra. Ska bli riktigt kul!!!

Inatt vaknade jag iaf av att jag rev mig själv jättehårt i ansiktet.. Fattar inte vad som hände. Men nu har jag iaf ont och ett inte så snyggt märke vid sidan av ögan.. jaja

Hörs sen
Still me still now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback