little miss sunshine

Hej på er! Har vart väldigt dåligt bloggande idag och igår.. Igår jobbad jag 14-21.30. Åkte sedan hem o gjorde mig iordning o åkte bort o drack vin hos zandra. Blev en skojig fest o vi slutade på harrys :) vilken skräll.. haha...

I förmiddags åkte jag bort o träffade Mia en sväng på klassfotbollen. Var såå skönt väder så det var gött o komma ut lite innan jobbet..

Jobbade 14-20.30 idag.. Gick jättebra, precis som igår :) Är själv hemma ikväll så jag har suttit och tittat på Little miss sunshine. En riktig tjejfilm. Var lite inne på att gå ut idag också, men nu är jag såå glad att jag valde att stanna hemma. UUÄÄEE är inte det minsta sugen på att dricka o träffa folk. haha.. Får nog tillräckligt av det den närmsta tiden ändå med klassfest på onsdag, fest hos brorsan på torsdag (om jag går), sen nästan 3 veckor utomlands.. hmmm.. Tänkte köra igång o städa lite nu.. haha.. spelar väl ingen roll när man gör det, bara det blir gjort.. eller hur? Men får nog låta bli dammsugningen, annars blir inte grannarna glada på mig..:)

Lite bilder från festen hos Zandra


Pia, Anne och Zandra



Jag och Pia



Zandra och Frida



Anne, Zandra, Pia och Jag



Hahaha.. Var ju tvungen att ta med det... Tur att Pia inte läser min blogg, då hade hon dödat mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback