Ledig en vecka

Nu var skolan slut för idag! Nu ska jag vara ledig till nästa torsdag.. Ska bli väldigt skönt. Vi klarade ju av alla muntliga redovisningar rätt tidigt, så det är därför jag är ledig jämt nu :) Fast jag har typ 100 skriftliga arbeten kvar, men dom ska jag ta itu med nästa vecka..

Ska strax sticka till Hanna. Hon har bjudit över mig på fiskgratäng. Smaskens tänkte jag :). Vi funderar på om vi skulle göra nåt kul sen, så vi får la se. Har inga pengar direkt men nåt kan man säkert hitta på..



Fick förresten en avi på posten igår, som jag tog förgivet var kläder som fredrik beställt, men idag kom kläderna i brevlådan så det måste a min nya mobil som är på avin :) Får hämta den sen hihihi... Desutom kom mina beställda, bruna hawaiian flipflop idag så det var en bra post-dag :)

Ser mycket fram emot lördag när det är fest hos brorsan på kinnekulle. Det blir riktigt galej. Är lite kamp om vem som ska köra dit o därmed få dricka cola på förfesten mellan 17-19 :) Jag, fredrik, brorsan (inte han som har festen), hans fru o farsan ska träffas innan. Snackade med fredrik o brorsan igår om vi kunde lura nån av dom som inte var där att vi hade dragit högsta kortet om det o alla vi tre råkade dra ess o nu är det deras tur.. Tror ni dom går på det???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback