Jobb!

Har vart i skolan en sväng och åt en glass på birgers på hemvägen. Vad har hänt med mig? Jag äter ALDRIG glass i vanliga fall, men denna veckan har jag ätit mer glass än jag gjort de 5 senaste åren haha... Det är la det goa vädret som gör det. :) I natt är det bara en vecka kvar tills det bär iväg ...ÅHHHH ska bli såååååååå härligt!!!!! Längtar inte så lite hihiihi. Har blivit bjuden på en fest på torsdag i brorsans lada på kinnekulle.. Får se om vi drar dit.. Ska ju ut med klassen på onsdag, så det kan jag kanske vara bra med en nykter dag innan vi drar..

Måste ändå erkänna att jag kommer sakna vår traditionsenliga midsommar med hela släkten i grebbestad.. Den är SOMMAR!! lite bilder från olika år...


Pappa, Märtha och Fredrik på väg till midsommarstången på fotbollsplanen


Evelina, Annsofi, Märtha, Carl, Bosse och Pappa


Lite senare åker ALLTID gitarren fram. Klassiker som Die Mauer och trubaduren är obligatoriska.


Kusin Magnus och storebror Carl har laddat borde med hmmm det mesta.


Ska åka o jobba om en stund. Jobb 14-21.30. Hoppas komma iväg vid 21 typ, men vi får la se. Sen är det bara hem o duscha av mig o cykla iväg till harrys.. Fint de :)

Hade bestämt mig för att ha på mig en rosa jättesöt klänning ikväll (som jag btw köpte till vår förlovning). Så kommer jag o tänka på att jag fortfarande inte kan gå i vanliga skor sen förra veckans skoskav. Det enda som har funkat är springskor och flip flop.. Snyggt till klänning. :NÄE.. Får bli en kjol istället osså får jag dra på mig conversen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback