Jätteglad och AARRGGG

Hej! Försökte blogga igår, men texten försvann så jag sket it..

Ska vi börja med det som jag är GLAD för då. Fick ett mail från polisrekryteringen igår och jag har kommit vidare till fystesterna :) den 27 juni är tiden bokad i Stockholm. :) Ringde o försökte ändra tiden för vi är egentligen utomlands då, men vi får åka hem 2 dagar tidigare för dem var tydligen stenhårda med att byta dag.



Nu till det arga.. Eller nu är jag iofs inte arg längre men... Är lediga idag men bestämde mig för att åka till skolan o plugga hela dagen för att få nåt gjort. Upptäckte att man behövde inloggningar för att komma in på det trådlösa nätverket. Går ner till receptionen o ska fixa det, varav hon säger att jag ska ringa till serviceenheten. RInger dit o dom berättar att jag måste komma bort till dom för o fixa det... AAAHHHH!!! Nu har jag iaf kommit tillbaka till skolan o min dator funkar. Så nu är det bara o börja plugga...



Ikväll innebandyträning... Fysträning på mattor skulle det va, så jag kanske kan få träna på kullerbyttor som jag behöver kunna inför polisgrejen.. Men då vill jag även se mina tränarkollegor göra det mohahaha

Hörs sen
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback