Hurtig som skam

Vad har hänt med mig??? Vaknade halv 8 o kunde inte somna om... Då hade en normal människa legat kvar i sängen o vilat o så... Men inte jag, för jag ger mig ut o springer spåret..... Jag måste va sjuk på nåt sätt..
Väckte Fredrik för att berätta att jag skulle ge mig iväg... Han tittar upp, tittar på klockan, skakar på huvudet o vänder sig om.. hahaha..  Ska strax hoppa in i duschen, men ska göra lite situps först.. Har värstaste träningsvärken sen jag gjorte 100 situps häromdagen så vi får se hur många jag klarar idag :)

   Så jäkla hett med löparkläder haha

Ska iväg på möte sen då med Sarah, Mikael, Håkan och Carina. Blir nog kanonbra...Vi skulle få kaffe o kaka o det är jag ju jävligt värd nu...

Ikväll är det fest hos Johan.. Både Björn, catrin o björkman är hemma från sina respektive studieorter och Jonas är hemma från Stockholm där han jobbar annars.. Så det är hela "gamla" gänget från förr haha..

Näe dags för situps o dusch...Sen lite frukost..

Vi hörs Sen
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback