hos big brow

Sitter hos storebrorsan som fyller 30 o skriver, Fastnade här med ett glas vin i  handen, så fredrik som ska upp tidigt o jobba fick åka hem själv. Han får hämta mig när han slutar i morgon. Har fixat upp en tältsäng o en sovsäck så det blir nog kanon :)
Vi har spelat poker hela kvällen här.. Jag vet inte om det beror på att tjejer är bättre pokerspelare eller att vi dricker aningens smartare, men av 5 personer varav 2 tjejer så var det vi 2 tjejer kvar det sistao jag tog hem segern. Sååå gött.. 

De 200 kronorna kan gå åt fortare än fortast eftersom jag precis gjorde upp med brosrsan  att jag ville köpa en keps av honom i morgon bitti.. Hans företag säljer jävligt snygga kläder och förra året köpte jag en sån keps som sedan blev stulen på hultsfredsfestivalen... så nu vill jag ha en ny...

I morgon hämtar fredrik mig efter jobbet vid ca 11. Sen är det fri tid (förmodligen sovtid) till 15:30.  16 är det innebandyträning med 94-95orna. Sen sömn igen gissar jag..

hörs i morgon..Såna här blogginlägg blir för övrigt alltdi det bästa..Men de tar väääldigt lång tid o skriva :)

XOXO 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback