Helt slut

Ojojoj.. På träningen sprang vi först en sväng. Sen körde vi lite löpningar med klubba och boll.. Haha jag säger bara klubbteknik. INTE min starkaste sida :) Men jag var med och körde iaf. Sen blev det lite gräsinnebandy. Det är väldigt kul men VÄLDIGT jobbigt..hehe... Dessutom var vi bara 2 i varje lag så man får springa endel. :)...

På vägen hem åkte jag förbi spåret och tog ett varv i 2,3an. Kändes skönt och inga känningar i knäna.. Hemm körde jag lite styrekträning (armar och mage) innan jag duschade... Så det blev ett riktigt långt träningspass för mig idag. Men det gynnar...

I morgon ska jag till skolan för en kursutvärdering och lite betygssamtal. Hoppas nog på ett VG i social omsorg, men vi får se...

Hörs sen
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback