Hektisk dag

Hej på er!

Vaknade rätt sent i morses.. så går det när man är vaken länge på nätterna.. Man kan nästan se nåt samband där :)
Åkte fram till stan en sväng o tänkte köpt nåt kul o ha på mig ikväll , men hitta inget så det får bli nåt gammalt. Vi ska ju va i en lada typ så det kan bli kallt.. Så det kanske får bli jeans. Gillar inte att ha jeans när jag går på fest, men men.

Köpte med lite bullar o åkte bort till farsan o tog en fika med honom. Nice. (han fick för övrigt äran att köra dit ikväll).

Städade lägenheten förut.. Blev fint.. Syns skillnad mot förut o det är inte positivt för det betyder att det var smutsigt förut haha..

Nu har jag vart ute o sprungit spåret. Ny rekordtid :) Nu känns det som att jag ska klara polistestet galant. :)
Nu måste jag duscha... Carl o annsofi kommer om en halvtimma.. Ska duscha, fixa håret, välja kläder (bara det kan ta en timma), sminka mig och fixa naglarna.. öhh bör nog skynda mig en aning..

Vi syns i vimlet ;)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback