Härlig dag!!!

Åhh vilken härlig dag det har varit hittills idag.. hoppas kvällen fortsätter på samma sätt. Var inte i skolan så jättelänge idag, men satt till strax efter 11.. Fick gjort mycket på den tiden. Blev klar med ett arbete och kom igång väldigt bra med ett annat.

När jag kom hem packade jag ner bikinin o träningskläder och åkte bort till pappas hus. Satt i trädgården i 2 timmar.. Har faktiskt fått endel färg. Dessutom börjar mina fräknar komma fram... Hmm som om jag inte såg tillräckligt ung ut ;) Drog på mig träningskläderna o stack ut o sprang. Valde att inte ta spåret idag, utan att springa på asfalt istället. Var väl fel dag förstod jag när jag kände värmen. Hade vart skönt o ha träden i skogen som skuggar.. hehe.. jaja.. jag vet ju inte hur varmt det är när jag gör på polistestet. Sprang iaf till råda och tillbaka.. kan tänka mig att det blev 4-5 km kanske.. Körde lite styrketräning i enkel form när jag kom hem. Har duschat o grejat nu o ska väl äta något.

 

Ikväll blir det som jag tidigare skrev räkor o lite vin hemma.. Blir gött de...
Hörs sen

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback