Goder afton

Hej!

Har vart dålig uppdatering idag märker jag.. Hat ju haft lite annat att göra. Var i gbg...  Biljettköpet gick fint.. Traskade in en snabbis på ikea, men var ute efter 10 min ige o hade handlat för 29 kronor.  Gick upp o käkade. Blev faktiskt inte köttbullar, utan en räksallad.. Så duktig var jag :)

Åkte hem igen sen.. Var o handlade en sväng på hjertberg. Blev lax, yoghurt, champinoner.. haha ni som vill ha hela handlingslistan får säga till.. hahaha

Inte gjort nåt på kvällen.. bara blegat tv.. ska lägga mig om en liten stund.
 Vilket meningslöst inlägg detta känns som..
I morgon ska jag plugga i skolan iaf..

XOXO

Kommentarer
Postat av: Jess

jag tar gärna hela listan tack=P Köss

2008-05-26 @ 06:57:11
Postat av: Hanna

Fuuuuuuck it!

2008-05-26 @ 11:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback