God natt

Nu ska jag sova. Bilderna från träningen igår har kommit upp.. Det var verkligen en härlig syn. 2 bilder i en slags bildserie var fina. Det var när Tauer=jag lätt gick förbi torres=håkan. Dom bilderna gillade jag,.. Sen var det även när jag (fråga inte varför) lyfte på benet o låter bollen gå under istället för att stoppa det. haha.. Desstuom finns en bild där det ser ut som att jag tacklat ner en stackars 95a.. O Håkan har dessutom skrivit som bildtext "Nya tränaren Hanna visar direkt vem som bestämmer"... Hmmmm hygglit  haha..



I morgon ska jag städa på förmiddagen.. Och kanske ev hämta bil hemma hos carl om inte annsofi skulle ha den. Skulle va bra o ha en bil till träningen på kvällen.. behöver ju ha med lite grejer o så.

I morgon em ska jag till skolan. Vi ska få besök av en tandhygienist. Hon ska troligen berätta hur man sköter vårdtagares tänder. Kan ju vara bra o veta.



Nope.. tyckte att sängen ropade på mig

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback