God afton

Hej på er!

Vart ute o åkt lite bil med Hanna.. Vi letade efter en affär som hon ska till i morgon. Vi var ute o kikade mot kållandsö typ. Hmm ja vi var här o där som man säger. Nu är jag sååå fruktansvärt godissugen så jag skulle kunna döda för det. Hittade lite blockchoklad i skafferiet som får duga. haha...  blockchoklad som inte ens är gott



Tänkte lägga mig om en liten stund o har föreslagit för hanna att vi ska dra lite senare än vanligt till skolan i morgon så vi båda får sova ut... Har blivit sena kvällar det sista minsann. jaja smällar man får ta. Sova kan jag göra i graven ju.

Undra om det är godare med smält blockchoklad hmmm kanske är värt ett försök :)

XOXO
GOSSIP GIRL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback