Fredag

Vaknade hos brorsan vid halv 10 typ efter att ha varit vaken ett par gånger :) man sover ju inte helt perfekt i tältsäng o med sovsäck... Men men jag är tacksam för sovplatsen ;). Fick lite frukost o blev sen hämtad av fredrik. Hade i vilket fall en jäkligt rolig o trevlig kväll igår.. Pelle fick ett hål i örat igår...  han fick för sig att han ville ha ett också tog han ett :) hmmm. 

Nu har jag vart o spelat innebandy med 94orna.. Vi var 4 tränare o dom var 4 utespelare så det blev en prestigefylld match vi "gamlingar" mot tjejerna.. hehe.. KUL! Jag tror bestämt att vi tog hem segern ;). Förstår inte vad som händer men jag blir en helt annan person på plan när jag är där som tränare.. När jag spelar i mitt egna lag så gör jag ALDRIG assist.. jag är rätt ego o skjuter gärna.. Tror inte jag hade en enda ass poäng i år... Men när jag är på de här träningarna passar jag hellre än att gå själv... Försöker väl föregå med gott exempel eller nåt haha...  Var en rolig träning iaf o i morgon är det dags för tränarmöte på skogshyddan kl 10.. Då ska vi kika på försäsongen o nästa säsong.. Skulle få kaffe o kaka.. Hmmm kaka gynnar inte min för-försäsong :) jaja..

Ikväll blir det återigen lite poker men med andra folk.. haha har inte spelat poker på 1 år säkert o nu blir dte 2 kvällar i rad.. Men jag vann ju igår så det gav ju viss mersmak haha..

Ska duscha nu!
XOXOXOXOXOXOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback