Fredag!!!

Hej på er!!

Var hos frisören klockan 9. Hon packade även på mig en klippning. Hon tyckte att det behövdes haha.. Jaja vad gör väl det. Blev mycket nöjd iaf :) Så nu är jag blondin då.. Skönt att folk har lite bättre förståelse när jag talar innan jag tänker :)

Åkte sedan till Överby med Hanna. Köpte ett par springskor som jag tänkte testat idag, men nu har jag kommit på att jag inte vill tvätta håret igen när frisören gjort det fint, så jag får masa mig ut i morgon eftermiddag istället. Köpte även ett par låga pumps i trollhättan..




Nu har jag precis vart på stan en sväng med Pia. Vi kikade bara en snabbis men handlade inget..

Ska göra mig i ordning inför kvällen på Deliscious, där Petter spealr ikväll... Jag lyssnade mycket på petter när jag var yngre, men inte så mycket nu men det ska bli kul att se honom iaf hihi.


YOYO

Kommentarer
Postat av: Sarah

Nu ska vi göra stan osäker;)

2008-05-23 @ 18:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback