Fotboll

Hej!

Fick gjort ett arbete i skolan idag. Skönt!! Var och tränade sedan.. Både jag som har världens skoskav och "torres" som hade "träningsvärk" lyckades ta oss runt hela runda rundan.. Sen körde vi lite fotboll :) sex stycken tjejer där idag så det var fler än vanligt :)
På vägen hem köpte jag glass på mc donalds.. Nån ny sommargrej.. Hur god som helst.. Var kladdkaka i botten på den :) Mmmm

Ser på Sverige-Slovenien nu... Träningsmatch, men är kul att kika ändå... Sen ska jag läsa om Psykoser och Neuroser.. Ska ha redovisning om det i morgon... Hmmm hoppas det går bra.

I morgon eftermiddag blir det en golfrunda med fredrik o hans pappa i Lundsbrunn.. Gillar inte den banan, men men det går la bra.. Ska bli kul att komma ut iaf :)



Nu ska jag fortsätta se på fotboll

XOXO

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack

jag ska läsa samhäll ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback