förr och sen

för 5 år sedan

Var jag nyss fyllda 18 år. Gick i tvåan på gymnasiet och det var det året jag tyckte sämst om skolan.  Var ute o röjde endel.
för 3 år sedan

Hade precis kommit hem från världens bästa backpack-resa i sydostasien.. Hade annars en ganska jobbig tid då, eftersom min mamma gick bort hösten innan..

för 1 år sedan

Jobbade på ett jobb jag vantrivdes på.. Sökte till skolan jag går på nu.

för 3 mån sedan


Februari.. Gick för fullt i skolan..Hände nog inte så myclet annat. Spelade la innebandy för fullt.

igår

Hade värsta slappa dagen o gjorde inte mycket alls. Satt o blega tv.

i morgon


Ska plugga massor tänkte jag.

om 1 år


Går jag på polishögskolan hoppas jag.. Har tagit DM guld o fixat serieseger med F95 laget :)
om 5 år

Är jag världens bästa polis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback