en avslöjande lista

(x) Rökt en cigarett Har inte hänt många gånger.
(x) Druckit så mycket att du spytt. Brighton är ett minne blott.
( ) Krockat någons bil
( ) Har krockat med moppe
( ) Stulit en bil
(x) Varit kär
( ) Blivit dumpad Jag har blivit nobbad, men inte dumpad. Har du väl fallit för mig så :)
(x) Haft sex på offentlig plats Hmmm
( ) Snattat
( ) Varit i slagsmål .  
(X ) Smugit UT ur dina föräldrars hem  Vet att jag smög ut nån natt när jag bodde hemma för att killen jag gilla var utanför.
(x) Blivit påkommen av någon när du har sex haha
(x) Haft känslor för någon som inte känt tillbaka Det är inte kul..
( ) Blivit arresterad Jag ska ju arrestera folk
( ) Gått på en BLIND DATE Skulle nog inte våga det
(x) Ljugit för en vän. Det har jag garanterat gjort nån gång.
(x) Skolkat Skolkade endel på gymnasiet.. Speciellt 2a året när jag inte mådde så bra.
( ) Sett någon dö  Faktiskt inte.. Har sett massor med döda, men har aldrig varit med under själva dödstillfället.
( ) Varit till Kanada
( ) Varit till Mexiko
(x) Flygit flygplan
(x) Gått vilse. Hahha säger bara hultsfred.. Nej det är inte stort och JO man kan gå vilse. Om man litar på en full kille som är bombsäker på att han hittar.. :) Han fick i vilket fall köpa en sluschpoppie till mig så jag skulle bli glad igen ;)
(x) Rest runt I Sverige Har vart från boden i norr till malmö i söder ;) Sthlm i öst o götet i väst.
( ) Besökt Washington DC
(x) Simmat I havet
( ) Känt som du skulle dö
(x ) Gråtit dig till sömns Det är inte kul.
(x ) Lekt tjuv och polis vem gjorde inte det som barn
( x) Nyligen ritat med färger Jag o Märtha satt o rita för ett tag sen. Hon är 4 år o ritar bättre än mig. Om jag ska säga vad jag är sämst på så är det rita. Rita och bowla.
(x) Sjungit karaoke Mohaha. Säger bara portugal 04.. Jag o christine lyckade tömma en hel bar på folk när vi gick upp på scen. Men vi var jättebra.. Eller???
( ) Betalat för maten med enbart mynt
(x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra. Yeeess.. Ibland gör man saker man inte bör.
(x) Busringt Ja tänk när vi gick typ i 7an o ringde såna här 020- dejting nummer från en telefonkiosk varje rast...hahaha.. Sen har jag även tjuvringt andra gånger... men det talar vi inte högt om.
(x) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan haha vem har inte det
(x) Fångat en snöflinga på tungan Ibland när man är riiiktigt törstig så är det bra.
(x ) Dansat I regn Vi hade en soldans i spanien.. 1990 var det.. sången gick i stil med "sol sol inget regn inget regn, sol sol inget regn inget regn.
(x ) Skrivit till Jultomten Det gjorde jag som liten. O man fick alltid en julklapp då... Typ klistermärken o sånt.
(x) Blivit kysst under en mistel Man får ju ta vara på de tillfällen som ges
( x) Sett solen gå upp med någon du tyckt om Det var en söndagmorgon för massa år sedan efter stadt.. vid båtgården.kl var la 4 eller nåt.
(x) Blåst såpbubblor Det är ju sjukt kul!!! 
(x) Grillat på en strand Jajjemän..
(x ) Gått på en fest du inte var bjuden till Hände nog på högstadiet.. O andra sidan hade jag fester dit folk kom o gick som dom ville så det gick la på ett ut.
(x) Åkt rullskridskor Åker faktiskt endel inlines.. Hade aggressive när jag var yngre o försökte trixa lite, men jag är lite för feg för det.
(x) Åkt skridskor  Ja, men jag är dålig på det.
(x) Något smeknamn Min bror kallar mig för assur.. Kommer från Assur Hanniball...
Pappas namn?
 Carl Anders Peter
Mammas namn? Ingalill Birgitta
Favoritdricka? Loka päron, äpplejuice och redbull-vodka
Tatuering? Näe... vill inte 
Kroppspiercing?
 Usch nej... Jag är en fin flicka ;)
Födelseort: Lidköping
Favorit semesterort? Koh Samet, Thailand
Har du nånsin vart I Afrika? Hmm har la teoretiskt varit det när jag var i tenneriffa... Men jag räknar det inte
Någonsin stulit en trafikskylt?
Näe det har jag inte gjort.. vad ska jag med en sån till.. Däremot skulle jag gärna vilja ha en sån gb gubbe hemma..
Favoritmat?
Inbakad fläskfilé, skaldjur, lax.
Favoritdag I veckan? Lördag
Vad gör du för att koppla av ? Jag tränar.
Meddelande till dina vänner som läser detta: All Love you all!! :)
Hur ser du dig själv om 10 år? Som en mycket bra polis.
Vad gör du när du är uttråkad?  Jag gör nåt... för jag är så rastlös så jag kan inte ha tråkigt i en min.
Vad tycker du om att få? Pengar

Kommentarer
Postat av: Hanna

"har sett massor med döda" där kom la den kommentaren igen... ;)

2008-05-12 @ 20:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback