Dålig koll

Hej!
Två kvällar i rad nu har jag varit säker på att jag börjar runt kl 8 dagen efter... Igår skicka jag mess till typ halva klassen för o få svar på om vi hade något i morse eller inte.. Sen gick jag på vad majoriteten trodde,,dvs att vi inte hade lektion. Om dom hade rätt eller inte, det är mer än vad jag vet..
Så kollade jag nyss kalendern o konstaterade arbetsmiljö-lektion i morgon kl 8.30. Skickar mess till H och frågar om vi ska gå vid 8 ungefär,, varav hon svarar att vi inte har något förrrän betygssamtalet vid 11... Hmmm är det jag som har så fruktansvärt dålig koll, eller är jag mer ambitiös än andra.. I allafall så är jag rätt så morgontrött, så jag beslutade mig för att lita på H:s omdöme... hihihi..

Kvällen har vart soft.. :) Blegat lite tv o så..Om ni inte har hört winnerbäcks nya låt strimmor så måste ni höra det.. ska kolla om jag kan hitta den på youtube o lägga upp den :)

I morgon är det skola vid 11..Sedan jobb 14-21.30 och efter det bär det av mot harrys :) Vi tänkte sitta på uteserveringen o dricka lite o tjöta skit.. mysigt.


Inte den uteserveringen, men dock en uteservering :)



Hörs i morgon.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback