dagens

Dagens sysselsättning: Ingenting. Det enda jag gjort är kollar är kollar på stolar vi inte köpte och hämtat en bok hos pia.
Dagens bästa: Bara tagit det lugnt.
Dagens sämsta: Att jag inte utnyttjat solen idag
Dagens tv: Fotboll och playa del sol
Dagens frukost: En fralla o yoghurt blev det..
Dagens lunch: 1 halv pizza... Inte bra alls..Men vi köpte bara 1 o dela på iaf, så det blev inga rester som tur var.
Dagens kvällsmat: Köttbete.
Dagens godis: Chilinötter... tar dom ALDRIG slut??
Dagens låt: Your song med Elton John
Dagens klädsel: Beiga uppvikta chinos och en vit I love NY tshirt..
Dagens köp: Lite mat bara. Skulle ju köpt sverigestolar,,, Men dom såg inte alls ut som på bilden.. var blå-orange istället för blå-gul :(
Dagens mys: Bara vara hemma.
Dagens sjuka: Allergi i morses.. Men det hjälpte med tablett o ögondroppar.
Dagens saknad: Sverigestolar.
Dagens humör: Bra... bara bra,
Dagens träning: Ingen träning... I morgon är det dags igen....
Dagens sötis: Hanna som följde med mig ut förut när jag skulle göra ärenden,.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback