Dagens

Dagens sysselsättning: Åka till stan o kolla fotbollsskor, sola i pappas trädgård, Fest hos Malin ikväll
Dagens bästa: VÄDRET!!!
Dagens sämsta: Hmm tänkte länge men kan faktiskt inte komma på nåt dåligt
Dagens tv: Kanske nån fotboll i eftermiddag..Men inget planerat
Dagens frukost: Tror jag ska koka några ägg..
Dagens lunch: Vet inte faktiskt.
Dagens kvällsmat: Vet inte där heller. men det blir nåt enkelt eftersom det är fest sen.
Dagens godis: Sitter o trycker i mig chilinötter som finns på bordet precis.. Känns som att det kan bli en onyttig dag när jag börjar kl 9 ;)
Dagens låt:  Det kommer visa sig under dagen
Dagens klädsel: Har faktiskt ingen aning än.. Får la säga bikini då. Det lär jagha en stund iaf :) Funderar på att ha min rosa klänning ikväll. men det är satans tajt.
Dagens köp: Fotbollsskor till fredrik. Han ska spela match i morgon, men slängde sina skor när förra säsongen var slut ;)
Dagens mys: TJEJFEST med alla gooooaa järpåsbrudar..
Dagens sjuka: Ont i knäna så jag kanske inte kan träna
Dagens saknad: Pengar o köpa nya kläder för..
Dagens humör: GALANT!!! lite arg för att fredrik snarkar bara..det är därför jag är uppe..
Dagens träning: Lite kluven hur jag ska göra idag... Om jag springer idag o knäna säger ifrån så kan det hända att jag inte kommer kunna springa på typ 1 vecka. Men jag vill inte springa i morgon eftersom försäsongen börjar på måndag o då går det ju flera dagar mellan om jag inte springer.Hmmm...
Dagens sötis: Sandra o Malin som jag ska hem till ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback