bilder från gårdagen

Vilken skräll att jag lägger upp bilder. Det händer inte ofta.. Men nu ska jag alltså slå på stort :)



Min bror johan, evys mamma Ida och Fredrik



Pelle görglad :)



Farsan och Daniel



Jag och brorsans fru Annsofi.



Mina två bröder. Johan som fyllde år och Carl



haha vilket roligt kort.. Ser ut som att det är 3 olika kort som jag klistrat ihop. Längst till vänster har vi Kim, sen år det Åsa och Evelina och till höger Daniel




Martin "greven" gör hhmm superman eller nåt



Johan ville gärna få slut på bålen o det löste han genom att gå runt med hinken och sugrör. Här ser ni bevis på att annsofi nappade på erbjudandet :)



Linda och Olle



Fredrik och annsofi. Ganska sent :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

JAg fortsätter blogga ändå hehe lite velig;)

Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg :)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback