Veckans

Veckans att göra : Gå i skolan och ha tre redovisningar. Fest hos falck och susanne på lördag.  
Veckans bästa:  På fredag börjar påsklovet :)
Veckans sämsta: 3 redovisningar. Dessutom att innebandysäsongen är slut så att det inte är nån match i helgen.
Veckans Låt:  Nordmans melodifestivallåt. Och låten till carina berg :)
veckans film: Kanske nån wallander.. Såg mina 2 första sådana förra veckan.
Veckans vill ha: Mer pengar... blir en fattig vecka/månad
Veckans projekt: Om det fina vädret håller i sig så är mitt projekt att vara ute så mycket som möjligt.
Veckans vill!!: Att det ska vara sol hela veckan.. O att jag under vintervilan blivit en mycket bättre golfare, så att jag kan tjäna massa pengar på det :)

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godmorgon på dig, hoppas att du har sovit gott inatt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback