Söndagsångest

Jag brukar aldrig känna av någon söndagsångest. Troligen för att jag gillar skolan såpass mycket. Men idag gör jag det. Förmodligen för att jag har en redovisning av en bok i morgon bitti. Och jag har tyvärr inte läst ut boken än :(

Matchen igår gick iaf bra. Seger med 6-3. Jag spelade back för andra matchen i rad och det kändes helt okej. Känner mig fortfarande osäker på den positionen ibland, men men.. Haha dessutom fick jag säsongens första och enda utvisning.. Jag spelade lite handboll o fick sitta på botbänken i 2 min,

Gårdagskvällen var kanonbra. Överraskade brorsans fru som fyllde år, med en fest.. Käkade 3-rätters, spelade lite spel m.m. Mycket trevligt.. Var hemma seeent..

Hela förmiddagen idag har jag legat i sängen o kikat på skidor av olika slag. Tyvärr så är alla svenska både slalomåkare och skidskyttar pinsamt dåliga.. JAG hade gjrot det bättre. Iaf slalomen.. Har faktiskt deltagit i 2 slalomtävlingar. Tog guld i högfjället cup 1998 eller nåt sånt haha de ni. Sen var jag med i nån i lindvallen året efter fast då satsade jag lite för hårt o körde ur ;).

Nu ska jag ringa christine o kolla vilken tid hon åker tillbaka till uppsala. Hela dagen blir vrållugn :)

XOXO


Kommentarer
Postat av: Lans

hur gick redovisningen? den du hade läst ett eller två kapitel på, vad det nu var? :)

2008-03-10 @ 22:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback