Söndag o golfväder

Festen igår var jättekul. Vi satt o kika på melodifestivalen... Tyckte faktiskt att många bidrag var riktigt bra. De två som gick vidare. Alltså bengtsing o perelli var kanon. Gillade även Calajsa, fronda, nordman o han som skulle sjungit caramia förra året.. Strömstedt var en besvikelse...  för så hamnade jag på stadt ändå som jag hade räknat med. Var väldigt mycket folk där, men det var skoj. Har legat o kikat lite på vasaloppet nu.. Kikade efter styvbrorsan, men det är ju endel folk med så jag har inte hittat honom än :) Nästa år är det jag som åker tjejvasan då :) Startar ju tjejklassikern i juli med att simma. Fick ett mess av brorsans fru igår när dom var på väg till sälen. Det stod " rapport från vansbro, 0,1 grader i vattnet, 1503 anmälda, 153 dagar kvar. Längtar du " haha

I eftermiddag har jag tjatat med brorsan o co ut till golfbanan.. Blir nog bara lite slag på rangen, för dom ska ha med sig sina ungar 2 o 4 år.. Men det blir gött o komma ut o känna på klubborna :) Är sååå golfsugen.. :)



Fick för övrigt ett mail idag som jag blev väldigt glad när jag läste... Sånt kan göra väldigt mycket :)

I morgon kanske obduktion då om det kommit in nåt lik under helgen.. hmmm... Om inte så är jag ledig..

Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback