Snart jobb

Gårdagskvällen var den roligaste på riktigt länge.. Sandra o jag röjde på 25 årsfesten. Ringde och röstade på christer.. haha fast egentligen så tyckte jag nog att perrelli var bäst faktiskt. Fast mina favoritbidrag är var ju ute sen långt tillbaka.. Jag gillade Michael Michailoff, Calaisa och Fronda bäst ju...

Tog en taxi till Stadt vid halv 12. Det var riktigt jäkla kul där oxå.. Mycket folk man kände igen.. Både brödernas Fruar/tjejer var ute :-) Lyckades med en ganska pinsam grej oxå som jag kommer skämmas för ett tag, men men det är sånt som händer hahaha.. .. Kan iaf nämna att det handlar om att jag kan va rätt klumpig ibland... jaja..

Ska jobba klockan 13.30.. Inte så sugen på det kan jag säga, men det får gå...  Slutar inte förrän 21.30 ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback