såå redig

Håller på o grejar för fullt hemma. Disk och tvättmaskin igång i lägenheten. Dessutom är tvättmaskin, tumlare och torkrum igång samtidigt i källaren.. Har även kollat över min terminsplanering i skolan och till min förtjusning konstaterat att jag inte ligger särskilt långt efter min planering.

Ikväll är det kungamordet på tv. sista delen :(. Berättade för min lärare idag att likhet finns mellan reine brynolfsson o vår rektor.. hon börja asgarva o sa att det skulle han inte vilja höra, men hon skulle allt berätta det.. hmm om jag får dåliga betyg nu så vet jag varför ;)

Nu ska jag fortsätta greja... O ta en ipren för o bli av med mitt halsonda..

Kommentarer
Postat av: JESS

INTE ipren.. alvedon... annars blir d
värre m magkattarren=)
Puss

2008-03-10 @ 21:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback