reselista

Vilka länder har du varit i?
Sverige, Norge, Danmark, Polen, Tyskland, Österrike, Frankrike, Italien. Spanien, Finland, England, Portugal, Bulgarien, Turkiet, Grekland, Cypern, Thailand, Malaysia, Singapore, HongKong (kina), Andorra...


Vilken är favoritresan? Varför?
Min och Pias 2 månader långa resa i Asien. VI åkte runt o blega, och sola o bada o hade det allmänt kanon.

image49

Vad vill du ha ut av din resa? Sola, upptäcka, äventyr?
Beror på vad jag åker på för resa. Om jag åker på en charter så gör jag det för att sola och bada. När vi var i asien ville vi ha och fick allt i ett... Äventyr, såg saker och givetvis sol och bad.


Vad blir nästa resa?
Nästa korta resa går till grebbestad på torsdag för att fira påsk i sommarstugan. Nästa utlandsresa är om knappt 2 månader då jag o fredrik ska bila i Europa. Först ner till Österrike o kolla EM och sen 2 veckor i Italien på adriakusten.


Vad vore den absoluta drömresan?
Skulle vilja resa runt i centralamerika. Cuba, jamaica, Haiti m.m. vore inte helt fel.. Men en surfresa till down under skulle jag inte heller tacka nej till. Inte heller en jorden runt biljett... Jag är liksom öppen för förslag.


Kommentarer
Postat av: malin

Ha en bra dag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback