Övertid

Hej på er!!

Blev lite övertid pga av en stukad fot hos en kollega... Hon såg ut att ha riktigt ont.. :(. Övertid gillas iaf av månadsrapporten. hihi.  Såg mitt schema för sommaren o det verkade mycket bra.. 75 % är alldeles lagom :)

Är i princip bara hemma o vänder. Ska passa Märtha o Hilma ett par timmar. Är rätt trött så om jag lyckas få dom o sitta o kika en Astrid Lindgren film så skulle det sitta fint :).  I morgon ska jag va ledig.. (hoppas jag, men vet ju aldrig). Innebandyträning i morgon kväll. Är fortfarande väldigt förkyld o hostig, men tränarn skulle ha enskilda samtal med alla så jag får la gå dit o snacka lite iaf :)

Förresten så vilket jäkla skrotväder vi har fått.. USCH!! Jag som ska till grebbestad i helgen o tänkte sitta o sola mig på terassen. Det verkar bli dåligt med det.. Bättre jag tar med snowboarden o åker ner för berget o leker alperna :)

Hitta förresten en snygg *not* mobilbild  på mig o sandra från lördagen.. Jag ser väldigt väldigt glad ut :) Att bilden är suddig beror nog mer på mig än kameran..

image51

Vi hörs sen.. nu ska jag rota fram nåt käk.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback